Milion złotych – to kwota, którą trzeba uzbierać, by wymienić 100 łóżek szpitalnych w warszawskim Instytucie Matki i Dziecka. Ruszyła kampania „Dołóż się do łóżka!”.
Fundacja Instytutu Matki i Dziecka rozpoczyna kampanię „Dołóż się do łóżka!”, która ma na celu zebranie funduszy na zakup nowych łóżek szpitalnych oraz wsparcie dalszych remontów Instytutu Matki i Dziecka.
Jego akcja toczy się w warszawskim salonie Black Red White, który użyczył przestrzeni salonu Fundacji, ekipie filmowej oraz aktorom.
W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa www.dolozsiedolozka.pl, gdzie można zobaczyć spot, w którym wystąpili: Anna Mucha, Oliwier Janiak oraz inni Przyjaciele Instytutu Matki i Dziecka – Pracownicy, Krewni i Znajomi.
–Nasza codzienna praca skupiona jest wokół Instytutu Matki i Dziecka, placówki medycznej z blisko 70-letnią historią – mówi Dorota Kleszczewska, Prezes Fundacji – Kupujemy sprzęt medyczny, wspieramy finansowo remonty i pomagamy podopiecznym. W tym roku chcemy wymienić łóżka szpitalne na nowe. Bo łóżko to coś znacznie więcej niż mebel. W nim odpoczywamy, czytamy i, niestety, chorujemy – wyjaśnia platformę komunikacyjną opartą o hasło “Łóżko to coś więcej niż mebel”.
Instytut Matki i Dziecka jest ośrodkiem o trzecim stopniu referencyjności w dziedzinie perinatologii oraz ośrodkiem badawczym i opiniotwórczym. Zapewnia ochronę zdrowia Matek i Dzieci na każdym etapie ciąży i dzieciństwa.
(Źródło: http://dolozsiedolozka.pl/ )